Trygghets- och säkerhetscentralen (TSC): Avtal- och åtgärdsunderlag

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Bra att veta

Här kan du som är ny kund teckna avtal med Trygghets- och säkerhetscentralen, samt skicka in åtgärdsunderlag för larmhanteringen kopplat till TSC.
Läs mer om Trygghets- och säkerhetscentralen här

Om annan behörig person behöver ange uppgifterna i åtgärdsplanen går det bra att logga in och påbörja ärendet och välja "spara" upptill i webbläsaren. Sedan går du till "Mina sidor" ovan. Under rubriken "Ej inskickade ärenden" kan du då välja att överlåta det påbörjande ärendet till den andra personen. För att kunna göra det måste du ha tillgång till dennes personnummer och e-postadress.

 

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation (gäller även dig som företräder kommunal verksamhet)
  • Avtal med Trygghets- och säkerhetscentralen
  • Mandat att företräda organisation eller verksamhet

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa